Lenteconcert!

Onze harmonie laat de natuur weer openbloeien met een mooi muzikaal programma. Sluit je ogen, marcheer mee doorheen het verhaal van een kat en een draak door een magisch koninkrijk in de balkan, of zoiets… Geniet vooral van het live optreden van ons orkest in het OCP De Pinte, op 25 mei 2024. Koop snel je tickets via onderstaande knop! Tickets

De Backstage blinkt!

Na twee werkweekends met heel veel muzikanten en sympathisanten, blinkt onze Backstage. Alles wat los hing, werd gekapt, geschuurd en afgestoken. Zondagavond waren alle muren mooi, proper en wit. Het werk van HODP zit er voorlopig even op, nu is de gemeente weer aan zet. Maar we kunnen niet wachten tot we verder kunnen bouwen aan ons repetitielokaal. Wil je de rest van de werken steunen, klik dan snel even naar onze “geboortelijst”: https://www.harmonieorkest.be/benefiet/.

De werken gaan van start!

Dit weekend is het eindelijk zover: we kunnen van start gaan met de renovatie van Backstage, ons toekomstige repetitielokaal. Na een professionele briefing kon een eerste groep gemotiveerde HODPers de handen uit de mouwen steken. Eerste taak: de ruwbouw proper zetten!

Welkom Backstage!

Eindelijk heeft Harmonieorkest De Pinte (HODP) z’n vaste stek gevonden! Ongeveer twintig jaar na het afscheid van ons eigen repetitielokaal – in de gebouwen van GO! Atheneum Erasmus De Pinte – kunnen we opnieuw uitkijken naar repeteren zonder verhuis van al ons materiaal en gezellig blijven plakken na de laatste noot. De bovenste verdieping van de oude gemeenteschool (Polderbos 2) wordt de komende maanden klaargestoomd tot ons vaste repetitielokaal. Hiervoor steken zowel HODP als gemeente De Pinte de handen uit de mouwen om de huidige ruwbouw uit te werken tot een gezellige oefenlocatie. Wil je meer weten over ons toekomstig …

Uitverkocht!

We speelden 25 november voor een uitverkochte zaal! De geluksvogels die een ticketje hadden bemachtigd, genoten van een heerlijk muzikaal programma, lekkere popcorn en als kers op de taart de live muzikale begeleiding van de animatiefilm “The Snowman”. Volgende keer terug een volle zaal?